💣BLACK FRIDAY💣 💥SLEVA AŽ DO 25%💥

PROBLÉMY S DODÁNÍM ZÁSILKY

Nebyla Ti zásilka doručena včas nebo chceš změnit čas dodání zboží?

ZÁSILKOVNA

  • Pokud jsi si zvolil/a doručení do jedné z poboček Zásilkovny, o doručení Tvého balíčku na odběrné místo budeš informován SMS zprávou a emailem.
  • Sledovat stav Tvého balíku můžeš přes odkaz ZDE který dostaneš i emailem s Tvým číslem balíku. Pokud máš problém s doručením, k dispozici je Ti zákaznická infolinka Zásilkovny na tel. čísle +420 216 216 5­16 v pracovních dnech od 8.00 do 18.00 nebo napiš na email info@zasilkovna.cz

KURÝR DPD

  • Zásilky jsou doručovány kurýrní společností DPD do 48 hodin.
  • Kurýr Tě před dodáním kontaktuje telefonicky. To, kde se Tvůj balíček nachází, si můžeš ověřit v online systému DPD společnosti ZDE zadej číslo Tvého balíku, které jsi obdržel/a SMSkou nebo e-mailem. V případě, že Tě kurýr nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena v depu společnosti a do schránky Ti bude zaslána informace o uložení zásilky. Pokud víš, že na dané adrese v den doručení nemůžeš být, změň si čas i místo doručení a na druhý den Ti bude zásilka doručená dle Tvých preferencí. Pokud společnost zásilku ztratila, okamžitě nás kontaktuj, abychom Ti mohli zaslat nový produkt. Ztrátu zásilky reklamuje naše společnost. Pokud potřebuješ získat více informací o doručení Tvé zásilky, můžeš kontaktovat přímo kurýrní společnost DPD. Oddělení zákaznické péče je Ti k dispozici na telefonním čísle 225 373 373 každý všední den od 7:00 – 18:00.