100ml PARFÉM za CENU 50ml 💣Jen pár kusů na skladě💣

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Proč se změní barva ale i vůně?

Přirozenou vlastností parfémů je zrání. Ano, tak jak o víně platí čím starší, tím lépe – totéž platí i o parfémech. Vysvětlení je jednoduché, pokud parfém začneš používat – dostává se do něj každým stlačením pumpičky vzduch a „zrání podporuje i světlo tím parfém“ zraje „. Je to přirozená vlastnost parfémů, nezáleží jestli je to parfém za 10, 50 nebo 100 €, každý parfém – kromě tím čistě "syntetických“ reaguje na vzduch i světlo. Podle složení parfémů – jejich slozek přirozeně se mění i barva parfému.

Změní parfém časem vůni?

ANO i NE – ze zkušenosti víme, že pokud zákazník používá parfém pomalu a delší dobu tak parfém nemění velmi vůni ale intenzitu. Parfém, tím že dozrává – více se spojuje alkohol s oleji a vychází na povrch jeho intenzivnější vůně. Obecně je ale pravidlem, čím více parfém používáš a máš ho méně ve flakónu tím je jeho intenzita silnější.

Pozor na přezrávání!

Parfém pokud je starý tak prezreje – oleje „prorazí“ alkohol, parfém bude hustší a vůně se změní až na nepříjemnou a s původní vůní už nemá nic společného. Ale tohoto se bát netřeba, parfém vydrží i 3–5 let.

Jak mohu proces zrání parfému urychlit?

No tím že se častěji používá a je vystaven světlu.

Ředění parfémů?

Občas dostaneme i takovou otázku – NE, samozřejmě že parfémy se nedají jen tak ředit – Parfémy vždy obsahují 18–20% éterických olejů. Není možné je dodatečně ředit vodou ani ničím podobným. Zkus přidat trošku vody do parfému a uvidíš co se stane. Parfém Ti zůstane mléčný.

Je možné objednávat parfémy od Vás a následně je dále prodávat ve vlastním obchůdku vedle jiné činnosti?
Ano, můžeš nakupovat parfémy za velkoobchodní ceny a následně je prodávat ve Tvém obchodě.

Jedná se o točené parfémy?

Ano parfémy se nalévají do flakónů, které si můžeš sama doplňovat.

Kdy platím poštovné? Odpověď ZDE

Kdy je poštovné zdarma? Odpověď ZDE

Jsou to originály?
Parfémy jsou vyrobeny podle francouzských receptů, což zaručuje stejnou vůni (to znamená, že nepoznáš rozdíl ve vůni, jen v ceně). To je principem našeho prodeje.